BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tanpa title . tanpa tajuk . tanpa nama

aku sekarang ada kat kampung . sorry lah . ta berkesempatan nak update blog . nie la baru ada kesempatan .
First things yang aku rasa ta puas hati ialah .... Cuti raya aku sikit ! huwaaaaa . hmmm nak buat macam mana kan ? redha je la .

dah sebulan lebih aku ada kat Universiti Kuala Lumpur city kampus tuh . environment dia aku suka .
everything's on my hand .
memang lain la .

tapi tipu la kalau aku kata ta ada masalah kan selama aku menetap kat bangsar and terpaksa ulang alik ke kL untuk g kampus .
bangun pagi yang memang aku rasa perit sangat ,
dengan keadaan yang terpaksa bangun sendiri ,
biasa mama aku yang pagi2 dok kejutkan aku kat pintu bilik .
kali nie . huwaaaa . meleleh jugak airmata beb .
HAHA . ciwek .
source : google

bebudak kat sini . so far . ukey , sporting , just ade la 1,2 org yang aku tgk . err . pape je lah . bak kate Azreen  : Culture shock . huhu
biase la tuh . anyway . nanti aku update balik blog nie . nak kemas umah . chow !