BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

damn :)

hmm . ape eh nak aku cerita ? banyak kud ? tapi ta tahu nak cerita macam mana . 
macam2 dugaan rupanya bila dah berada kat dunia luar neh kan : D
Aku cuma nak cakap satu je lahh . Cool :)
 
BTW fer this time aku masih . MALASdan SANGAT MALAS nak tukar header ke , update ke .
so jangan nak complain banyak sangat lahh .
Haha .

Neh . tau dah hidup kat kampus macam mana . Bosan ada . Enjoy ada . Tapi andai kata aku ada Bf pun kan korang . ta ada la rasa nak abaikan . Thanks la Yang pernah buat statement cakap hidup kta U nie busy sangat . Thanks . Aku dah rasa . And THANKS abaikan aku dulu .....
ASAL ? Tersedak ? Terasa ? Gi lahh cucuk perut dengan garpu . WTF ! HAHA
LOVE U BANGANG !

Sedar . Ta sedar atau ta sedar langsung . Aku dah nak habis sem bhai !
Seronok . Bahagia macam ada rumah and tangga !
So far . Banyak benda yang aku lalui .
1ST : Jauh ngan mak aku
2ND : Rindu katil aku .
3RD : Makan Fast Food Hari2 . Naik Bosan ! Bosan ! Bosan ! Cam Harem !

K lah . jap lagi aku continue balik . Ade hal . KBAI